Sosyal Sigortalar Dairesinden Aylık Gelir Alanlara İkramiye Verilmesi Hakkında Yasa Gücünde Kararname İle Sosyal Güvenlik Yasası Kapsamında Sigortalı Olanlara Uygulanacak Prim Oranları Hakkında Yasa Gücünde Kararname Hakkında

Sayın Üyemiz,

2 Ekim 2026 tarihli ve 193 sayılı Resmî Gazete’de, 111/2026 sayılı “Sosyal Sigortalar Dairesinden Aylık, Gelir Alanlara İkramiye Verilmesi Hakkında Yasa Gücünde Kararname” İle 112/2026 sayılı “Sosyal Güvenlik Yasası Kapsamında Sigortalı Olanlara Uygulanacak Prim Oranları Hakkında Yasa Gücünde Kararname” yayımlanmıştır.

111/2026 sayılı “Sosyal Sigortalar Dairesinden Aylık, Gelir Alanlara İkramiye Verilmesi Hakkında Yasa Gücünde Kararname” ile 6 Kasım 2026 tarihinde Sosyal Sigortalar Dairesinden aylık ve/veya gelir alan hak sahiplerine Kasım 2026 ayında bir defaya mahsus 40.000 TL ikramiye ödenmesi düzenlenmiştir.

112/2026 sayılı “Sosyal Güvenlik Yasası Kapsamında Sigortalı Olanlara Uygulanacak Prim Oranları Hakkında Yasa Gücünde Kararname” ile Sosyal Güvenlik Yasası kapsamındaki sigortalılara ilişkin prim oranları yeniden düzenlenmiş ve yeni oranların 1 Ekim 2026 tarihinden itibaren uygulanması öngörülmüştür.

İlgili Kararnameler içintıklayınız.

Saygılarımızla,

Kıbrıs Türk Ticaret Odası